هیچ وقت...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به ارامگاه دل من خوش اومدید. پست ثابت   اینا رو نمی نویسم که بخونی و بگی چقد قشنگه می نویسم تا نترکم پس بخون شاید بتونی یه سری ادما رو درک کنی کسایی ک تنهان،کسایی که دلشون شکسته،کسایی که سختیای عشق و کشیدن،می نویسم تا.... بخون ولی لطفا با بغض  چون هر کلمه هر حرف با بغض اومده رو صفحه بخون شاید درک کنی این دله شکسته رو  بخون تا....

ایا وب ارزشه اپ کردن داره؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارامگاه دل و آدرس shekaste-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 651
بازدید کل : 55920
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 71
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 651
:: بازدید سال : 1134
:: بازدید کلی : 55920

RSS

Powered By
loxblog.Com

دل نوشته هایی که شاید خوانده شود

هیچ وقت...
سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 20:56 | بازدید : 598 | نوشته ‌شده به دست ice girl | ( نظرات )

 

هیچوقت به ناحق پا روی کسی نزارین …

یادتون باشه “دست” زمونه “پای” خیلیارو قطع میکنه !




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آریـوبـرزن در تاریخ : 1394/3/14/4 - - گفته است :
گفتم به مـهد ـﮯ بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: